Search Day Night
Search

Prețuiește timpul

CEO ul Frederique Constant Niels Eggerding
Total
0
Shares

Uneori e nevoie de un ceas care să ne reamintească ce contează.

Într-o lume a rafinamentului și luxului autentic, ceasurile joacă un rol central. Marchează momentele importante și ne învață să prețuim fiecare secundă. Nu păstrează doar timpul, ci emoții, povești și dezvăluie un pic din personalitatea noastră. Așa se face că dintr-un accesoriu a devenit un statement. Iar alegerea ceasului nu e tocmai simplă.

La București l-am cunoscut, într-o întâlnire relaxată la Casa KULTHO, pe CEO-ul Frederique Constant, Niels Eggerding. După 11 ani în care a lucrat pentru mai multe branduri de ceasuri elvețiene, a intrat în familia Frederique Constant, ceasuri de mare acuratețe, din categoria affordable luxury.

Odată cu introducerea Heart Beat Manufacture, Frederique Constant a devenit membrul unui grup exclusivist de producători elvețieni de ceasuri care își fabrică propriile mecanisme. Iar acest detaliu este fix ca povestea lui Niels Eggerding al cărui suflet a fost cucerit de un ceas primit cadou. Pentru că dincolo de exterior, inima contează!

 „Primul meu ceas l-am primit de la bunici, când aveam 14 ani. Avea o curea de metal și îmi amintesc că i-am schimbat-o cu una de piele. Încă îl mai am și este important pentru mine”.

Vremurile se schimbă. Mai simt noile generații o relație specială cu ceasurile? „Da, dar este un pic mai complicat. Am un fiu de 18 ani, așa că știu ce spun. Generația tânără are o relație de conexiune permanentă cu un smartwatch. Vezi adesea la încheietura mâinii lor un smartwatch. Multe branduri sunt îngrijorate de asta. Eu nu! Mă bucur că noua generație se obișnuiește să poarte ceva la încheietură, iar când se va maturiza și va vrea altceva, va fi pregătită să adopte un ceas mecanic”. 

CEO-ul Frederique Constant, Niels Eggerding, se asigură că aduce ceasurile sale acolo unde s-ar putea afla cei care știu să le aprecieze acum, dar este pregătit să întâmpine și generațiile viitoare cu inovații permanente. Frederique Constant are nu mai puțin de 31 de calibre diferite, iar cel mai recent a fost lansat în august. O veste care merită împărtășită personal.

„Este aniversarea a 35 de ani a brandului nostru, așa că fac un tur al lumii pentru întâlniri cu echipele și presa. Săptămâna trecută am fost în Tokyo, săptămâna următoare merg la Milano, apoi în Madrid, Dubai, New York și așa mai departe… Familia mea nu e tocmai fericită cu asta, dar Frederique Constant este a doua mea familie și e important să îi spun povestea personal”, punctează Niels Eggerding.

Total
0
Shares
Toader Paun CristianSutu 3944

În căutarea echilibrului

Când mult e prea mult? Ce înseamnă echilibru într-o lume a exceselor? Ce înseamnă echilibrul în lumea luxului…

Lasă un răspuns

You May Also Like