Search Day Night
Search

Must be a Jameson. Prieteniile autentice se leagă la Electric Castle

MAIN Jameson at EC

Vara asta, Jameson revine la Electric Castle cu vibe-ul lui relaxat, prietenos și autentic. Sub conceptul „Must be a Jameson”, brandul irlandez aduce în mijlocul festivalului momente care se savurează din plin alături de prieteni, cu muzică bună și cocktailuri inedite.

În perioada 16–20 iulie, în cadrul domeniului Bánffy din Bonțida, festivalierii sunt invitați să pășească în universul Jameson: o zonă interactivă unde distracția și creativitatea merg mână în mână, stilurile se exprimă liber iar autenticitatea e cel mai cool accesoriu.

Cu meniuri special concepute, merch dedicat și activări creative, Jameson aduce spiritul irlandez în mijlocul consumatorilor peste tot pe unde este prezent: în comunitățile de bartending, în HoReCa și, desigur, la festivaluri – alături de George Foca, noul Brand Ambassador Jameson în România.

Jameson Distillery on Tour revine la Bonțida cu o experiență imersivă ce aduce povestea distileriei din Bow Street la Electric Castle. Vizitatorii vor putea putea descoperi procesul de producție al celui mai bine vândut whiskey irlandez, vor explora sortimentele Jameson și vor înțelege ce înseamnă cu adevărat „triplu distilat, de două ori mai fin”.

Mai mult decât atât, Jameson a pregătit și două workshop-uri organizate împreună cu Octavian Graure, gândite ca un demers creativ pentru autenticitate, într-o lume care încearcă să te pună în șabloane. Aici, participanții își vor putea personaliza accesoriile de festival, transformându-le în expresii vizibile ale propriei identități – unde nu există „prea mult” sau „prea diferit” – există doar tu.

„Anul acesta, spațiul Jameson de la Electric Castle devine o zonă dedicată celebrării individualității și a felului în care, deși suntem diferiți, rămânem împreună prin ceea ce ne unește: momente autentice, trăite cu oameni reali. Am creat sub umbrela Must be a Jameson un spațiu deschis spre conexiune, distracție și autenticitate, unde toată lumea este binevenită” spune Ștefan Tache, Brand Manager Whisky Category.

În perioada premergătoare Electric Castle, Jameson, alături de George Foca – Brand Ambassador Jameson România – a adus energia de festival mai aproape de consumatori printr-o serie de activări reunite sub conceptul „Must be a Jameson @ Bonțida Takeovers”. Experiența a recreat în 16 locații HoReCa din toată țara atmosfera specifică Jameson de la festival și le-a oferit participanților un prim gust al experienței complete care îi așteaptă la Bonțida, începând cu 16 iulie.

Jameson este cel mai bine vândut whiskey irlandez din lume. Produs în distileria din Midleton, County Cork, din orz irlandez malţificat şi nemalţificat, whiskey-urile blended de la Jameson sunt distilate de trei ori, rezultând într-o netezime excepţională. Brandul face parte din Grupul Pernod din 1988 şi continuă să-şi extindă gama apreciată pentru a oferi noi experienţe de gust. Jameson Irish Whiskey este un Whiskey Irish blended din cele mai bune ingrediente, triplu distilat, acest proces oferindu-i gustul iconic. Whiskey-ul este învechit în butoaie de stejar pentru minimum 4 ani şi poate fi băut după preferințe, împreună cu prieteni. Triplu distilat, de două ori mai fin, unic.

general 1080x1080 e1752170563237

Festivalul Serile Filmului Românesc (SFR) pregătește o ediție dedicată femeilor

Sub tema „La feminin”, Festivalul Serile Filmului Românesc (SFR) revine în perioada 6-10 august și pune în lumină,…

Lasă un răspuns

You May Also Like

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
situs toto data pengeluaran hk bento4d rtp slot gacor bento4d bento4d rtp slot gacor rtp slot gacor