Louis Vuitton și Yayoi Kusama îmbracă lumea în buline și cu ajutorul AR. După ce magazinele Louis Vuitton au întâmpinat vizitatorii cu buline care au invadat fiecare perete, iar unele clădiri emblematice au preluat bulinele colorate pentru a promova creațiile japonezei Yayoi Kusama pentru Louis Vuitton, acum arta îmbracă la propriu întreaga lume, doar că o face cu ajutorul Realității Augumentate (AR).
Tehnologia permite utilizatorilor să vadă bulinele cum îmbracă construcții emblematice din Londra, Paris și New York, prin intermediul unui filtru de Snapchat. Louis Vuitton pare astfel că este în căutare de noi fani în rândul Gen Z, targetul principal al aplicației. Cu ajutorul Snap, Louis Vuitton și Yayoi Kusama îmbracă în buline Turnul Eiffel , Tower Bridge, Galeria Națională a Londrei și Arcul de Triumf din Paris.
“AR este cea mai sănătoasă cale de a ne gândi la evoluția webului, cu rădăcini în viața reală și cu oameni reali”, spune Geoffrey Perez, Snapchat head of luxury, într-o declarație pentru VOGUE.