Search Day Night
Search

Cel mai nou brand de modă românesc, PERSON-A lansează prima colecție

P A press
Total
0
Shares

PERSON-A, un brand de modă românesc lansat anul trecut a lansat Origins, prima colecție alcătuită din 44 de piese vestimentare

PERSON-A este un brand de haine ce are la bază minimalismul deconstruit învăluit într-o atmosferă luxuriantă. Înființat în 2023 și născut dintr-o viziune cinematografică, PERSON-A și-a propus să cuprindă esența eleganței contemporane, dar în același timp să ofere o imagine dezirabilă și puternică.

“Persona poate fi definită ca o mască, o imagine publică a personalității cuiva, un rol social pe care îl adoptă cineva sau pur și simplu un personaj fictiv. Însă PERSON-A este o simbioză între noi înșine și imaginea pe care vrem s-o arătăm celorlalți. Având în minte această idee de dualitate (alb/negru, masculin/feminin, noi înșine/percepția celor din jur despre noi), cel mai important ingredient din ADN-ul brandului este conexiunea, adică să punem mereu împreună aceste caracteristici”

Andreea Lazăr, fondatoarea PERSON-A.

P A press3

ORIGINS, prima colecție PERSON-A este disponibilă începând de astăzi pe www.person-a.com și cuprinde 44 de piese vestimentare (cămăși, pantaloni, rochii, sacouri și paltoane).

“Colecția ORIGINS înglobează esența brandului PERSON-A și îmbină detalii din moda anilor 40’ și 50’ cu forme geometrice și linii arhitecturale. De asemenea, colecția are în componență volume ce pun în evidență silueta, culori neutre și detalii care accentuează pasiunea noastră pentru arta croiului, cum ar fi cusăturile realizate manual și integrarea accesoriilor premium”, a adăugat Daniel Gavrilă, designer PERSON-A.

P A press2

PERSON-A se bazează pe croiuri desăvârșite și materiale naturale (lână, mătase, poplin). Proiectate în propriul atelier de design din București, toate produsele PERSON-A au la bază țesături la cele mai înalte standarde din industrie, care provin din Italia, Franța, Grecia și Spania. De asemenea, misiunea PERSON-A este să producă articole vestimentare în număr limitat, construind un stil care transcende tendințele trecătoare.

Total
0
Shares
Maison Olfactive

Maison Olfactif și Beautyceutic, noul concept de haute parfumerie și skincare

Maison Olfactif și Beautyceutic, noul concept de haute parfumerie și skincare inovativ, au deschis primul magazin pe 1…

Lasă un răspuns

You May Also Like