Search Day Night
Search

Maison Olfactif și Beautyceutic, noul concept de haute parfumerie și skincare

Maison Olfactive
Total
0
Shares

Maison Olfactif și Beautyceutic, noul concept de haute parfumerie și skincare inovativ, au deschis primul magazin pe 1 februarie în Băneasa Shopping City.

Cele două branduri aduc clienților o experiență olfactivă la superlativ și o linie premium de skincare de nivel cosmeceutic.

Maison Olfactif este un concept total nou și se poate încadra  în zona parfumeriei de lux pe piață din România, dar și pe piața mondială de haute parfumerie. Casa de parfumuri a lansat 3 categorii de extracte de parfum cu totul aparte și buchete olfactive unice. Acestea se remarcă prin faptul că sunt macerate timp de peste 6 luni în mediu cu temperatură și lumină  monitorizate constant.

Cele 3 categorii au și denumiri sugestive: „Les phéromonaux”, „Les émotionnels” și „Les suprêmes”.  Fiecare categorie duce explorarea individuală olfactivă în zone diferite de trăiri ale celor ce iubesc parfumurile și care caută luxul selectiv în toate aspectele vieții lor.

Mai mult decât atât, fiecare parfum are un nume ce pare desprins dintr-un jurnal cinematografic și induce starea provocată de buchetul olfactiv.

„Les phéromonaux” au în componență molecula patentată numita „Hedione” cu calități de influențare a stării de spirit demonstrate clinic prin studii ce au arătat că provoacă un răspuns diferențiat într-o regiune hipotalamică ce este asociată cu eliberarea hormonală.

Beautyceutic, inovația ultimă în skincare

Lansat încă de anul trecut în Marea Britanie și primit foarte bine de consumatorii britanici, Beautyceutic este un brand inovator de skincare. Acesta are la bază  un concept unic și anume conceptul de cosmeceutice. Astfel, brandul pune consumatorul pe primul loc și îi oferă libertatea și ingeniozitatea de a-și “formula” propriile produse pentru îngrijirea pielii.

Este un brand ce se adresează pasionaților de skincare, cunoscătorilor și celor care sunt în căutarea personalizării produselor în regim impecabil de calitate.

Beautyceutic este structurat pe 2 categorii de produse: 6 formule fundamentale formulate cu active premium și testate dermatologic pentru tenuri sensibile (demachiant, toner, ser, ser pentru ochi, ulei, cremă), dar și cu teste de eficacitate pentru hidratare, estomparea roșeții, controlul și calmarea eritemului, dar și puternic antirid și formule pure, concentrate (Beautyceutice) care targheteză diferite nevoi ale pielii (estompare imperfecțiuni acneice, riduri, pete pigmentare, cearcăne, deshidratare etc.), dar care sunt definite structurate în cele 9 categorii de cosmeceutice:  antioxidanți, extracte botanice, agenți depigmentanți, factori de creștere, hidroxiacizi, peptide și proteine, retinoizi, celule stem, protecție solară.

Total
0
Shares
cover kola kariola haute culture

Marius Chircă, fondator Kola Kariola: „Nu voi renunța atât timp cât munca mea contează și este corectă!”

Marius Chircă, fondatorul unei asociații care oferă adăpost animalelor abandonate, a povestit deschis cum arată situația unui astfel…

Lasă un răspuns

You May Also Like