Search Day Night
Search

Campania ”LOVE” by Giorgio Armani, realizată de o casă românească de producție

rinocer in fata magazinului
Total
0
Shares

„LOVE” by Giorgio Armani folosește AR pentru a construi o poveste care pregătește vizita în magazinul Giorgio Armani situat în Design District Miami.

Pentru campania dezvoltată alături de Freeda Media Milano, casa românească de producție ANEW FILM, fondată în 2018 de Anita Nițulescu și Edward Petrea, a creat o aplicație AR care îmbină arta, moda și tehnologia într-un mod imersiv, multi-dimensional reflectând conceptul de „iubire”.

Întreaga experință are în centru viziunea artistică a celei mai recente colecții Armani.

Toate vizualurile au fost dezvoltate ținând cont de elemente cât mai realiste, de la forma și mișcarea animalelor, la stuctura lumii fantastice. Tonalitatea de albastru adăugată este în linie cu direcția vizuală a colecției „LOVE” by Giorgio Armani. Aceasta cuprinde o selecție de articole de îmbrăcăminte și accesorii fără gen, cu o abordare sportivă a formelor și a țesăturilor, disponibilă în boutique-ul din Design District, precum și pe Armani.com. Articolele de îmbrăcăminte includ tricotaje de lux, hanorace, bermude din bumbac și o cămașă supradimensionată.

”LOVE” by Giorgio Armani și călătoria imersivă către pop-up store-ul din Miami

În cadrul evenimentului ART BASEL, care a avut loc în Miami Design District, au fost amplasate patru sculpturi de animale albastre, de mari dimensiuni, create de artistul italian Marcantonio. Sculpturile prezintă perechi neașteptate de animale care se îmbrățișează, acest gest ilustrând afecțiunea și iubirea. Ele sunt, de asemenea, personajele principale ale unei aventuri de realitate augmentată.

După deblocarea experienței prin intermediul unui cod QR, animalele prind viață și conduc privitorul de-a lungul unui traseu neașteptat, care are ca destinație magazinul Giorgio Armani, situat în Design District Miami.

Sculpturi ca personaje principale

În aplicații, prin intermediul unor coduri QR, sculpturile se activează și conduc utilizatorul către pop-up store-ul Giorgio Armani. Utilizatorul poate experimenta un traseu pedestrian inedit, fiind ghidat de una dintre perechile de animale 3D: Rinocer și Panda, Elefant și Koala, Gorilă și Gâscă, Cerb și Papagal. De asemenea, în baza unui alt cod QR, aplicațiile oferă posibilitatea de a realiza fotografii în timpul experienței, care pot fi ulterior salvate în galeria telefonul sau încărcate în Social Media.

Toate vizualurile au fost dezvoltate ținând cont de elemente cât mai realiste, de la forma și mișcarea animalelor, la stuctura lumii fantastice. Tonalitatea de albastru adăugată este în linie cu direcția vizuală a colecției „LOVE” by Giorgio Armani. Aceasta cuprinde o selecție de articole de îmbrăcăminte și accesorii fără gen, cu o abordare sportivă a formelor și a țesăturilor, disponibilă în boutique-ul din Design District, precum și pe Armani.com. Articolele de îmbrăcăminte includ tricotaje de lux, hanorace, bermude din bumbac și o cămașă supradimensionată.

Total
0
Shares
deschidere 1

Când creativitatea intră în decor

Dacă prestigioasa revistă Vogue a desemnat mobilierul pufos drept cel mai încântător trend în designul interior, artistul sud-coreean…

Lasă un răspuns

You May Also Like