Search Day Night
Search

Sciccheria: O extindere șic

Claudia Militello Sciccheria e1707823129626
Total
0
Shares

Cum plănuiește Claudia Militello, o antreprenoare cu o bogată experiență în HoReCa, să replice succesul înregistrat cu restaurantul Sciccheria în mai multe orașe din țară, primul pas din procesul de extindere urmând să îl facă în București, unde va deschide cel de-al doilea restaurant Sciccheria până la finalul acestui an.

Trebuie să recunosc că prima oară când am trecut pragul restaurantului Sciccheria nu numai că nu știam ce înseamnă numele acestuia, dar nici nu eram sigur că îl citesc corect. Am descoperit mai târziu că așa era, chiar îl pronunțam greșit. „Sciccheria” (se citește șicheria) înseamnă „șic”, „eleganță”, un nume care se potrivește mănușă viziunii Claudiei Militello pentru restaurant: un loc premium cu o abordare culinară elegantă, care rămâne fidel promisiunii sale și standardelor de calitate. Antreprenoarea a ales bucătăria siciliană, una extrem de ofertantă și savuroasă, cu preparate gustoase și sănătoase pentru că felul de gătire este unul minimal, menit să mențină proprietățile nutritive
ale produselor.

„Am lansat Sciccheria, împreună cu ceilalți parteneri, în iunie 2021. A fost un proiect la care am lucrat mult, pentru că ne-am dorit să aducă împreună valorile și standardele noastre. Am avut un an intens, presărat deopotrivă și cu provocări și cu satisfacții. Industria noastră este una extrem de complexă, fiindcă depinzi de foarte multe variabile. Toate acestea își pun amprenta pe business și pe felul în care el este perceput”

Claudia Militello, cofondatoarea Sciccheria și Sicilia Gelateria Artigianale.

Antreprenoarea a reușit să navigheze cu success prin acest ecosistem și să creeze un restaurant care a devenit extrem de apreciat de publicul din zona metropolitană a Bucureștiului. Ca să vă faceți o idee, în primul an de la deschidere Sciccheria a avut o cifră de afaceri de 1,4 milioane de euro, mai bine de 140 de oaspeți trecând zilnic pragul restaurantului. Și, deși cifrele financiare arată foarte bine pentru un restaurant la început de drum, poate o realizare mai importantă este echipa construită de Claudia în jurul brandului. Prin alegerile făcute și prin profesioniștii aduși în proiect, proprietarii Sciccheria reușesc să inspire, să motiveze și să țină împreună oamenii, o performanță rară, cel puțin într-un domeniu precum HoReCa.

Cum conceptul Sciccheria s-a dovedit unul de succes, fondatorii restaurantului au planuri mari pentru tânărul brand, pe care își doresc să îl extindă, în diferite forme, în țară. Primii pași ai procesului de expansiune vor fi făcuți tot în București, care va găzdui până la finalul acestui an cel de-al doilea restaurant Sciccheria. Noul local va fi poziționat central, în zona Teatrului Național. „Ne mai uităm la câteva orașe din țară, însă, deocamdată, doar studiem piața și regiunile. Suntem flexibili, ne adaptăm publicului, așa că spațiul și meniul vor fi puțin mai casual decât în primul restaurant, dar vor urmări aceleași linii. În plus, vom avea o colaborare permanentă cu Giuseppe Raciti, cheful care a obținut restaurantului Zash o stea Michelin și alături de care pregătim o serie de evenimente noi”, spune Claudia Militello, cofondatoare Sciccheria.

Total
0
Shares
ICEHOTEL 1

Cum arată apartamentul construit de o româncă într-ul hotel din apropiere de Cercul Polar

Deschis din decembrie și până în aprilie, faimosul Icehotel din Suedia are anul acesta o cameră gândită de…

Lasă un răspuns

You May Also Like