Denisa Tache, antreprenoarea care a pus bazele lanțului de pizzerii Maestro, a pătruns recent, alături de soțul ei, Nick Tache, și în domeniul wellness, printr-o investiție de peste 1,5 milioane de euro în The Elements – Luxury Boutique SPA, unul dintre cele mai luxoase spa-uri din România.
Am aflat de la Denisa povestea creșterii brandului Maestro, dar și detalii din culisele extinderii în zona de wellness.
Cum a început povestea Maestro și de ce ați ales domeniul HoReCa?
Povestea Maestro a început încă din 2011. Din dorința de a-mi câștiga independența financiară și cu visul de a putea avea un business care să ajungă în cât mai multe locuri din țară și din străinătate, dar care să îmi dea și libertatea de a călători și a putea lucra de oriunde. Într-o dimineață m-am trezit și am scris mare, pe un perete alb al dormitorului, un citat în norvegiană pe care îl văzusem într-o carte: Schimbarea începe acum!
Venind dintr-o familie cu experiență în HoReCa, mama mea având câteva locații de tip restaurant în Târgoviște, iar eu lucrând împreună cu ea încă de la vârsta de 10 ani, vânzând covrigi în diverse zone de prin țară, precum Sinaia și Brașov, alegerea domeniului de activitate a venit cumva firesc. Mi-am dorit tare mult ca brandul, atât vizual cât și în ceea ce privește produsele, să fie ceva inovator, ceva despre care lumea să creadă că este o franciză a unui brand mare din afară. Și fix așa a fost. În prezent, Maestro are 10 locații în România și una în Spania.
Cum ați luat decizia să deschideți o locație în afara României?
Deschiderea primei locații din afara României s-a datorat faptului că, pentru o perioadă, am locuit la Londra. Ni s-a părut o piață extrem de bună pentru produsele noastre, doar că deschiderea locației s-a amânat din cauza pandemiei și am reușit să terminăm lucrările abia în 2021. Am pornit cu un TVA de 5% care apoi s-a mărit la 12,5% și apoi la 20%. Apoi Brexit, plus urmările pandemiei de Covid ne-au lovit din punctul de vedere al lipsei de resursă umană și implicit prin majorarea prețului muncii, unde un pizzaiolo a urcat de la 9 lire pe oră la 15 lire.
Dar locația din Londra ne-a adus succesul în altă parte. Văzând câți români veneau să cumpere de la noi în weekend, unii și de la 4 sau 5 ore depărtare, doar pentru că își doreau gustul familiar din România, ne-am dat seama că trebuie să fim acolo unde sunt clienții noștri. Și așa a fost pus pe hartă Maestro Castellon, o locație în inima celei mai mari comunități de români din afara țării. Aici succesul a fost instant.
Și de la pizza ați ajuns la unul dintre cele mai luxoase spa-uri din România. Cum a venit această decizie?
Din pasiunea pentru spa și pentru momentele de liniște trăite în călătoriile noastre prin lume a luat naștere dorința de a dărui mai departe ceea ce ne-a inspirat dintotdeauna: o stare de bine profundă, autentică, care rămâne cu tine mult după ce pleci. Așa s-a născut ideea unui spa creat nu doar pentru relaxare, ci pentru a așeza ceva frumos în sufletul oamenilor. Un loc unde fiecare detaliu te invită să respiri, să te regăsești și să îți reîncarci energia: nu doar pentru corp, ci și pentru minte și spirit. Mai mult decât un spațiu de răsfăț, este o experiență gândită să te inspire, să-ți redea claritatea și să te ajute să pleci cu acea senzație de ușurință, creativitate și bucurie care transformă zilele obișnuite în momente memorabile.