Search Day Night
Search

Brandul Seroussi a deschis primul outlet

dreamstime s 168796306
Total
0
Shares

Cu o istorie de 25 de ani pe piața românească de modă masculină, brandul Seroussi anunță deschiderea primului său outlet în București.

Această inițiativă a marcat un obiectiv esențial în strategia recentă a companiei, acela de a crea un spațiu pentru pasionații de eleganță masculină cu discounturi semnificative de peste 70%. Outletulreprezintă o oportunitate pentru cei care doresc să se bucure de piesele vestimentare Seroussi, fie că sunt în căutarea unui costum perfect pentru evenimente speciale, a unei cămăși pentru birou, a unei haine casual, sau vor să-și îmbogățească colecția personală cu articole vestimentare atemporale. 

“Deschiderea noului outlet Seroussi este mai mult decât o simplă extindere a prezenței companiei pe piață; este un angajament clar față de satisfacția clienților noștri.Aceasta nu este doar o ocazie de a achiziționa produse de excepție la prețuri cu discount, ci și o invitație de a deveni parte din universul Seroussi, în care eleganța și calitatea merg mână în mână. Ne mândrim cu tradiția noastră de a oferi numai cele mai bune țesături și croieli, și suntem încântați să împărtășim această tradiție cu mai mulți oameni, prin deschiderea outletului.Este un pas important în strategia noastră, respectând în același timp nevoia de inovație și adaptare la tendințele contemporane. În cele din urmă, această inițiativă reflectădorința noastră de a menține un dialog deschis cu clienții și de a răspunde activ la așteptările lor, consolidând astfel legătura dintre brand și comunitatea Seroussi.”

Albert Ferencz, director general Seroussi

Peste 25 de ani de tradiție și excelență

De mai bine de un sfert de secol, Seroussi s-a impus pe piața din România ca un etalon al calității în moda masculină. Fondat în 1998, brandul a devenit sinonim cu eleganța, rafinamentul și măiestria artizanală, promovând valorile excelenței Made in Romania. Tradiția și experiența acumulată de-a lungul anilor subliniază angajamentul neclintit al companiei SEROUSSI față de oferirea unei calități excepționale, fiind mereu în pas cu nevoile și așteptările clienților săi.

Rebranding și evoluție continuă

Cu scopul de a se reinventa și de a rămâne relevant într-o lume a modei în continuă schimbare, Seroussi trece printr-un proces de rebranding și de inovație creativă. Acest proces reflectă dorința brandului de a evolua, adaptându-se la noile tendințe, fără a-și pierde esența care l-a consacrat.

„Pentru noi, rebranding-ul și creația sunt parte dintr-o evoluție naturală, o călătorie continuă care ne permite să mergem mai departe, să explorăm noi orizonturi, păstrându-ne totodată valorile și măiestria care ne definesc,”

Silviu Gruianu, director creație Seroussi

Foto: © Lenutaidi | Dreamstime.com

Total
0
Shares
DSC 2235

Radu Atanasiu: Lecția reinventării profesionale 

Cum a reușit Radu Atanasiu, de profesie medic stomatolog și care a cochetat cu antreprenoriatul în domeniul imobiliar…

Lasă un răspuns

You May Also Like