Search Day Night
Search

The Greatest Story Ever Worn, povestea Levi’s dedicată celor 150 de ani de existentă ai modelului 501

Levis campanie 150
Total
0
Shares

Anul acesta marchează cea de-a 150-a aniversare a blugilor Levi’s 501, una dintre cele mai emblematice piese vestimentare ale stilului la nivel global.

501 Original a fost purtat de-a lungul istoriei de numeroase personalități, iar pentru a marca istoria de 150 de ani a modelului, Levi’s lansează campania ”The Greatest Story Ever Worn”. Ca parte a lansării, brandul a elaborat trei scurtmetraje, regizate de Martin de Thurah și Melina Matsoukas. Acestea explorează povești originale din întreaga lume, în diferite contexte istorice, culturale și personale.

”The Greatest Story Ever Worn” prezintă blugii Levi’s 501 drept o poveste în continuă expansiune, scrisă și rescrisă de toți cei care ajung să îi descopere.

“Puține produse, ca să nu mai vorbim de articole de îmbrăcăminte, au avut o prezența la fel de constantă în viața oamenilor precum 501. Cu un început umil drept pantaloni de lucru, blugii Levi’s 501 au devenit o unealtă a expresiei de sine care transcende granițele culturii și ale claselor sociale. Acesta este un moment incredibil pentru brandul Levi’s și, prin campania The Greatest Story Ever Worn, ne propunem să sărbătorim moștenirea, amploarea de neegalat și relevanța globală a modelului 501”

Chris Jackman, VP Brand Marketing, Levi’s

Primul scurtmetraj, Precious Cargo”, împărtășește povestea modului în care blugii 501 și-au făcut drum spre Kingston în anii 1970 și cum Jamaica le-a oferit un twist unic. Regizat de Melina Matsoukas și filmat de directorul de fotografie nominalizat la premiile Academiei Bradford Young, filmul este o explorare fascinantă a unei insule.

“Spoturile Levi’s au fost câteva dintre creatiile care m-au inspirat de fapt să urmez producția de filme comerciale. Este o onoare să fiu acum implicată în transpunerea cinematografică a moștenirii lor. Mereu m-am lăsat inspirată de branduri și oameni care transmit o poveste autentică și, prin acest scurtmetraj, am reușit să aducem un omagiu unei povești puternice din vasta istorie Levi’s. Curajul ne-a determinat să creăm un film unic și frumos.”

Regizoarea Melina Matsoukas

Cel de-al doilea scurtmetraj, ”Fair Exchange”, ilustrează povestea unei vaci foarte îndrăgite de o familie, ce ajunge să fie vândută în schimbul unei perechi de blugi 501 de către mezin, spre disperarea celorlalți membri ai familiei. Regizat de Martin de Thurah și filmat de apreciatul director de imagine Kasper Tuxen, clipul plasează întreaga acțiune într-o iarnă rece care oferă contrastul perfect pentru trăirile trezite de piesa vestimentară.

Al treilea film, ”Legends Never Die”, spune povestea adevarată a unui purtător devotat Levi’s, care a cerut să fie îngropat în 501 – o ultima dorință pe care mulți oameni au transmis-o brandului de-a lungul anilor. Acest fan, le-a cerut tuturor participantilor ca la înmormântare să-și poarte blugii 501. Regizat tot de Martin de Thurah, filmul este o celebrare a conexiunii dintre un bărbat și blugii lui Levi’s 501.

“Am fost intrigat de provocarea de a transpune mini povești ce împreună creează un tot unitar. Levi’s este un brand iconic și sărbătorirea alături de oamenii mei preferați a celor 150 de ani ai unui model emblematic a fost o oportunitate minunată.”

Regizorul Martin de Thurah

Lansarea campaniei ”The Greatest Story Ever Worn” este doar începutul celebrării celor 150 de ani ai blugilor 501. Mai multe povești vor fi împărtășite pe parcursul anului 2023.

Total
0
Shares
Timisoara Centrul de Proiecte 2

Timișoara 2023 – Capitală Europeană a Culturii

Mai puțin de două săptămâni au mai rămas până la momentul în care Timișoara se deschide oficial drept…

Lasă un răspuns

You May Also Like