AQUA Carpatica a semnat un parteneriat cu Federația Peruană de Tenis, devenind sponsor oficial atât al federației, cât și al echipei naționale de tenis, urmată de victoria istorica a Peru la Cupa Davis, desfășurată recent la Lima.
Parteneriatul cu Federația Peruană de Tenis a coincis cu un moment de glorie pentru tenisul peruan – victoria echipei naționale în Cupa Davis – ridicând afinitatea și prestigiul consumului de apă minerală naturală printre iubitorii sportului și ai gastronomiei de elită.

La doar 14 ani de la lansare, AQUA Carpatica este deja cel mai puternic brand românesc, confirmat de titlul obținut în BrandRO 2025, și cea mai vândută apă plată din România.
Extinderea internațională acoperă acum peste 20 de țări, iar 2025 a marcat intrarea pe piața peruană, unde AQUA Carpatica este deja preferată de restaurante de top care premiază calitatea, precum Mérito (locul 26 în The World’s 50 Best Restaurants 2025) și Osaka Cocina Nikkei.