Reserved, brandul emblematic al grupului LPP, ajunge în București Mall, care s-a poziționat în ultimii ani drept destinație de referință pentru cumpărături, reunind un mix variat de branduri și oferind tuturor vizitatorilor o atmosferă relaxantă.
“Prezența în centrul nostru comercial a unuia dintre cele mai puternice branduri ale grupului LPP confirmă atractivitatea București Mall pentru retaileri, precum și eficiența strategiei Anchor Grup de a construi un portofoliu relevant. Ne propunem să menținem București Mall printre destinațiile de top din retail, printr-un mix echilibrat de branduri consacrate, care răspund nevoilor unui public din ce în ce mai divers și sofisticat. Deschiderea celui mai nou concept de magazin Reserved în centrul nostru comercial este un pas important în această direcție și o dovadă că eforturile noastre susțin creșterea sustenabilă și competitivitatea centrului comercial”, a declarat Iuliana Ghimpu, Retail Leasing Director, Anchor Grup.
București Mall, cu o rată de ocupare de 99%, continuă să fie un punct de atracție pentru branduri internaționale și locale, având un portofoliu în continuă expansiune. Adăugarea brandului Reserved în portofoliul său urmează strategia companiei de extindere constantă a mixului de retail, aducând, în inima capitalei, unul dintre cele mai apreciate branduri de fashion din Europa Centrală și de Est.
Magazinul Reserved se întinde pe o suprafață de aproximativ 1.900 mp, din care 1.600 mp sunt dedicați zonei de vânzare. Amplasat la parterul centrului comercial, brandul aduce în premieră în capitală cel mai recent concept de magazin Reserved, creat pentru a oferi o experiență de cumpărături modernă și confortabilă. Cu un design inovativ și un spațiu optimizat, noul magazin va pune în valoare colecțiile brandului, disponibile pentru femei, bărbați și copii. Interiorul îmbină elemente contemporane cu ultimele tendințe în prezentarea produselor, creând o atmosferă atractivă, care inspiră. Vizitatorii vor putea descoperi cele mai noi trenduri, atât pentru garderoba de zi cu zi, cât și pentru ocazii speciale.
„București Mall este una dintre destinațiile de shopping emblematice ale Capitalei, iar deschiderea noului nostru magazin aici marchează un pas important în extinderea rețelei Reserved pe piața locală. Prin lansarea celui de-al patrulea magazin din București, aducem pentru prima dată în oraș noul concept de design, oferindu-le clienților o experiență de cumpărături actuală, într-un spațiu generos și primitor”, a declarat Alexandru Roman, Leasing Manager Reserved România.
În ultimii cinci ani, București Mall a adăugat 23 de branduri noi, implementând totodată și cele mai noi concepte ale brandurilor deja existente în centrul comercial, unele dintre ele în premieră la nivel național, pentru a satisface cerințele în continuă schimbare ale consumatorilor.